romantic on its way

under ett stort träd där det har börjar knoppa ut sig små blommor låg jag idag och tittade upp mot himmlen. änderna naffsade på mina fötter och en fin vän andades i mitt öra. Vi bara låg där och försökte separera tankarna och göra dem lite klarare. Vännen som låg jämte mig heter också Lina. Hon har gjort en bok till mig om bara mig, och det, är nog den finaste gåvan jag fått av en levande varelse. Stunden på filten var dagens höjdpunkt, för mitt hjärta blev lite lättare med hennes kloka ord, som fick mig att förstå hur mycket jag har längtat efter henne.

Kommentarer
Postat av: Lina

åh du är så underbar vännen. Du är bäst helt enkelt. glöm inte det. och villka pojkar vi än möter, villka äventyr vi än ger oss ut på eller villka faror som än lurar bakom hörnet så finns jag alltid här för dig. älskar dig

2009-04-21 @ 22:06:38
Postat av: Anonym

tjohej! ne men herregud jag har också morgonhumör vettu. du är alltid lika trevlig tycker jag. mh jobbar nästa fredag. Men jag ska kolla när jag börjar så kanske vi kan göra nått på dagen. men det är klart slarvis. 0735595504. ha det bäst. PUSS

2009-04-23 @ 19:50:51
Postat av: Anonym

hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!

2009-04-26 @ 14:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0