hallåe halloe

man blir verkligen jätte trött av att inte göra någonting alls.. och det är ju ungifär det jag gjort i en vecka nu. Så igår var det till och med jättekul att jobba, spänning i vardagen, att göra någonting som aktivierar kroppen ett slag och så.
SÅ, imorse såg jag fram imot att jobba jätte mycket igen. Inte bara för att jag skulle fråga min chef om hon kunde köpa ut åt mig eller så utan för att det är kul. Men så, när jag tagit mig upp ur sängen efter att det enda jag minns ifrån igår var att jag somnade till pretty women, ringer det på min telefon. "hej! du behöver inte komma in och jobba idag.. vi  har personal så att det räcker. Vi ses! hejdå." TUT TUT TUT. sådär bara. Hejdå. SÅ nu sitter jag här och dricker någon blandning av choklad och mjölk som brukar också kallas oboy och lyssnar på Gyllene Tider, Flickorna på Tv2, av ingen som helst anledning egentligen. Om man skulle springa eller sy nått kanske. Eller tja, varför inte fortsätta att inte göra någonting alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0