since when did you start smoking?



Här är min nya fina musse tröja.
Och här är mitt nya munsår:

Min dator är fortfarande ganska d-ö-d och jag måste säga att jag saknar spotify men om jag säger det för högt skriker säkert någon snart att "i-landsproblem" så tills vidare håller jag det lite hemligt.
Andra ring är kul! Många i klassen har blivit smala.
Jag har nog bara blivigt erfarnare.
På att tälta och äta knäckebröd med mjukost.
Påtal om tält och knäckebröd med mjukost.. Propaganda!! parken, anna thernheim, MGMT med flera spelar ju till helgen i huvudstaden och jag skulle så jätte gärna viljat vara där men ni vet hur det är när man bor 60 mil därifrån och inte bara helt random kan köpa en endagars biljett..fast när Coldplay spelade lovers in japan och en massa konfetti i form av fjärilar regnade över stockholms stadion, ville jag inte vara på något annat ställe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte gärna?

2009-08-27 @ 17:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0