****************

hur är läget
vart ska du
vad har du haft för dig sedan sommaren
vem är det nu
äter farmor ordentligt?

jag kunde sagt vad som helst. Men i vissa människors sällskap vet man bara inte hur man ska handla. Så det bästa är att hålla tyst, fast att jag inte är sådan. tyst.

på bussen sitter två perssoner jag känner igen. En storasyster till en kille som gick i min förra klass. i mitt förra liv.
och en kille som gick i min gammla skola. i mitt förra liv.
Hela mitt förra liv sitter på bussen och jag vill bara hoppa av och springa. långt.

Kommentarer
Postat av: emma

keep up the good work! du kan skriva tjejen!

2009-03-04 @ 22:42:22
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0