41 frågor

ni är verkligen JÄTTE dåliga på att kommentera men jag fortsätter att nörda mig lite endå.
Jag gjorde ett litet test såhär in på småtimmarna och wow! Det stämmer nästan skrämmande bra.

HÄR ÄR LÄNKEN


Din personlighet:
Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.


Kommentarer
Postat av: skåne

jag lovar att jag ska börja kommentera linnnna! :)

2009-07-13 @ 20:48:14
URL: http://annabannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0