its friday and im not in love

Imorse hade jag världens skönaste morgon. En tös vid namn Isabelle plingade på dörren och hade med sig ägg och (ny)bakat bröd. Vi åt frukost, gröt russin nötter mackor juice ägg mjölk yogurt, i sisådär två timmar. När vi senare stressat skulle hoppa upp på min cykel och bege oss till skolan hade jag helt glömmt bort att min cykel... fortfarande är parkerad 300 meter ifrån mitt hem. fan. bara att börja traska tänkte vi.

fredag yey och jag har det ganska fint där jag sitter och halvtuggar mig igenom en gottepåse och bror min tittar på Calle och choklad fabriken i all sin ro. Fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: annnnnnnnnnnnaish

olle is da shit

2009-03-06 @ 21:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0