out of track ..

Igentligen.. hade jag viljat ha någonting annat än vad den här bloggen är.
Den är inte jag och den är inte mitt liv.
Mitt liv är hundra gånger mer och hundra gånger bättre och läskigare.
(inatt drömde jag tex om att jag blev instängd i ett rum fullt av flammande eld)

jag skulle vilja berätta för er om allt, om hur jag tänker och om vad som gör mig glad.
för jag tycker själv att det är de mest personliga bloggarna som gör att man klickar in en gång extra för att man måste. För att man följer personen som en öppen bok ungifär. Samtidigt som jag älskar det så hatar jag.
För jag vill inte ge ut en bild av mig själv som tyder på någon jag inte är. Vill vara.
Därför är det så lätt, att lägga upp en bild med 600px, skriva något fyndigt och så får läsaren tolka det lite som den vill.
Känner att jag går med en inre konflikt, eftersom den ena halvan av mig vill ge så mycket, medans den andra, inte vill visa någonting.
Svårt.
Hjälp.

Kommentarer
Postat av: paulina

inre konflikt.. ngn mer?

2009-03-05 @ 08:02:44
URL: http://intheflowers.blogg.se/
Postat av: Anonym

en med är vad du ärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! ps. brevlådan=tom!!!!!!!!!!!! varför?????

2009-03-05 @ 15:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0