mor min

jag och min mamma har bråkat mycket på senaste tiden.
Om allt möjligt. Om att jag ska ta mer ansvar, vem som ska tvätta och om hurvida jag tycker att hon köper för mycket kläder.
Men nu när hon har satt på bo kaspers orkester, bryggt thé och tagit fram den godaste chokladen i världen... då överväger allt. Varje jävla surig min, igenslängda dörrar och bestik som kastats mot marken.

Det har gått ungifär ett år sedan mina päron skiljde sig.
och jag har aldrig sätt henne så lycklig som jag ser henne idag. Fast att det gör fruktansvärt ont i mig att se henne med en annan man, och inte min pappa, så är jag glad för henne. Mer än glad. För hon är endå min mamma och hon förtjänar det bästa.  
ÄlSkar HENNE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0