vem är hollywood?

men jag har bestämmt mig nu. jag ska ta mig i kragen och jag ska aldrig mer gå hem ensam. hitta en ensam risifrutti i kylskåpet och tvätta bort sminket med tårar i ögonen. och när någon knackar på ska jag låtsas sova. jag ska sluta spendera pengar på saker jag inte behöver och sluta att döma de jag inte känner. jag ska slänga min dator i golvet och aldrig mer sitta på en vanlig stol. jag ska aldrig mer ta några djupa andetag och hoppas på att det blir bätte efter några suckningar. jag ska aldrig mer sitta på en resturang med människor jag inte känner för att senare höra en låt som påminner mig om dig. för starkt. alla frågar mig om saker jag inte bryr mig om och jag vill bara svara "vi ses i nangiala" om vi inte redan är där, vill säga. mitt förfluta hoppar på mig bakifrån. kan man vara tatuerad av någon i hjärtat föralltid?

Kommentarer
Postat av: lisa

jaa men torsdag blir ju bra! :D puuuusss

2009-03-22 @ 11:07:54
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag.saknar.dig.

2009-03-23 @ 19:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0