kolla katten

min frånvaro kan bero på
1 historia uppgift
1 historia redovisning
1 matteprov
1 naturkundskapsprov
1 en idrottslektion att planera
1 svenskaprov
2 ledarskapsinlämningar
1 franskaredovisning

och allt inom loppet inom mindre än 3 veckor, men jag hänger inte läpp inte. 
eller jo lite, för jag har ingen fritid kvar. hinner inte ens lyssna på musik längre.

vi har en vikarie i svenska och engelska som jag gillar.
nu ska jag på utvecklingsamtal.
sedan föräldramöte.
och imorgon är det fredag.
då ska jag och mina vänner bli fotograferade för något projekt med mat.


Kommentarer
Postat av: Lina

älskade lina, det där var det mest lättlästa jag skrivit på länge. det är bara att titta lodrätt så ser du sammanbandet. jag skriver inte sammanhängande längre, det är ingen utmaning med det.

2009-11-27 @ 09:45:07
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0