napoleon says

"Hej! du vet hur jag har det här så igentligen borde jag inte skicka men det är väll alltid trevligt med ett vykort med mina starfel och min handstil. Jag har ätit pizza med spageti på (gööt). Imorgon ska vi åka båt i 7 timmar till naxos där oskar möter upp oss. Idag har jag spanat på en bartender med gröna skorts. Han såg ut som en blandning av jesus och en grekisk gud. mums. Annars finns inga snygga killar här. Nästa ö är bättre. Jag saknar dig enormt. Men sen vet jag ju att du har det glassigt värre med nya kompisar, strul och partys. kanske detta är din sommar of 69?
puss på buss
snart ses vi igen! ;)"

detta sickade lina till mig för två sommrar sedan, då hon var i grekland och jag fortfarande hemma. hittade vykortet i en gammal skokartong tidigare idag. älskar slutet, "kanske är detta din sommar of 69?"
imorgon kommer hon hem från kina. det är jag glad för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0