7 september



livet är ganska instänkt men spännande just nu. det är ganska mörkt ute och grannen som bor över oss ringer på sent på kvällen för att diskutera skiljsmässa med min mamma. jag lägger märke till det där lilla i vardagen som en rutig skjorta eller en hel atelje full av penslar och pennor. idag åt jag en jätte god blåbärspaj och jag tror att jag har skåp jämte skolans näst mest färg-glada kille. Men imorgon, då, då händer inget speciellt. men om 2 veckor ska jag se håkan på liseberg, min syster vill följa med men det får hon inte för jag tycker att hon är för ung, det känns bra att säga det till henne. att hon är för ung och att hennes tid inte är inne än.

godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym



jättagod lina, jag vet att du kan!

2009-09-09 @ 15:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0