11 september

när man är sjuk får man mycket fritid. ibland lite för mycket. man orkar inte röra sig ur sängen så det blir lätt att man
blir liggande där, stirrandes upp i taket, med ett bollhav fullt av tankar.
idag, när jag var i den sitsen, kom jag fram till följande:


tjej/kvinnotidningar är ingenting för mig (särskilt inte amelia)


att rött hår är någonting utav det finaste som finns på hösten. Inom snar framtid ska jag bli lika eldig i frillan som den vackra pojken bakom den vackra kvinnan på bilden. 

jag kom också fram till att jag inte hade varit någonting utan strumpbyxor. tänk jeans varenda dag. nej.  

http://open.spotify.com/track/5fcSgMcjJVRaefPlXWEWTc
 är det bästa albumet just nu. just ikväll. du kan lyssna om du har spotify! om inte, så är det 'russian red'


att efter jag rensat bland alla mina bilder på datorn la märke till att jag idag har på mig samma blommiga tröja som för 365 dagar sedan.

att man aldrig kommer vara mer ensam än vad man själv vill vara.

och att man fransk musik kan vara påfrästande att vakna upp till. mäktigt, men påfrästande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0