sådant som ligger och lutar

det är slutet av april och slutet av april betyder festivalhysteri. jag vet inte men.. men min magkänsla är lite splittrad. peace and love liksom. bäst artister, bäst datum under sommaren och mest fjortis hoppande folk. arvika, ingen visit tidigare men jag menar. den bådar gott. och så emmaboda. mm... det mår jag mest bra av. och emmaboda är ju faktist bokat. HEHE. 
 
ja, sommarplaner alltså.
sedan vill jag ju åka till barcelona, cykla tandem på gotland, bli getingstucken i stockholms skärgård, bada i lysekilsvatten, se stjärnorna i paris och dansa i göteborg också.
men det är ju en annan femma.


Kommentarer
Postat av: Paulina

hänka med mig o familjen 25/5 till Barcelona!

2010-05-09 @ 12:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0