to berlin to have some fun

ååååååååååååååååååååååååå
sol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ååååååååååååååååååååååååå
vår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ååååååååååååååååååååååååå
ägg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ååååååååååååååååååååååååå
livet är allt bra härligt just nu
att vara hemma från belgien
är bland det bästa jag någosin
gjort.
fast lärorikt, spännande och
väldigt mycket nutella mackor
är jag nöjd över mina insatser
men aldrig älskat sverige mer
än vad jag gör just
nu.
min lägenhet är ett studenthem
med nya studenter varje
natt.
inatt gästades jag av linn och
paulina och vi åt och åt och log
precis som det ska vara en sån
söndag.
imorgon gästas jag av lisa och vi
ska väll också leka av oss lite i
vårsolen.
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0