9 augusti.

egentligen vill jag hålla ett tacktal till alla mammor i hela världen. som igår. när jag och lisa satt och drack te och allt kändes som höst (hör inte hitt, men fint och fult på samma gång) så fick lisa ett sms av sin mamma. "har köpt fisk till oss ikväll lisa" (för att hon vet att lisa tycker så mycket om fisk.)

min mamma plockar upp efter mig, föder mig, dansar med mig, häller vatten i håret på min bror, gör picknick, kör mig till skolan när det regnar, ger mig komplimanger och tar lätt på livet.

mammor är det finaste som någonsin skapats och imorgon ska jag hon och syster åka till köpenhamn.

nu ska jag spotta ur mig den tråkiga förkylningen jag åkt på och haft i cirkus 1 vecka, sätta på mig regnkappan, sluta drömma om bröllop och vandra ner på staden för att fixa med bankkort.

känner mig helt sentimental och. och glad.


Kommentarer
Postat av: paulina

jag bara skrattar åt fotot och blir lycklig av texten <3 tänker också på hur fina mammor är ibland.

2010-08-16 @ 23:21:34
Postat av: paulina

jag bara skrattar åt fotot och blir lycklig av texten <3 tänker också på hur fina mammor är ibland.

2010-08-16 @ 23:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0