where do you run.

fyllde 18 igår och firade det med tårta och kaffe. tårtan var typ dödens godaste. fyllde inte på riktigt igår. utan egentligen förra lördagen. men då hade jag utbytes student här och grät för jag firade den på fel sätt. hatar att man ibland måste offra allt för en belgare.

dock. finns det så mycket positivt just nu och allt bara flyter (förutom i onsdags när jag fick mens i ett par beiga byxor. jag menar. sådant händer bara i frida tidningar) skolan är bra. mitt hår ligger fint. mitt alkohol föråd är stort. en annan årstid är snart här och gah. luften ute just såhär i augusti-september är typ frihet man kan andas in.


Kommentarer
Postat av: darya

grattis grattis i efterskott!



jag bor inte i göteborg, utan i borås vilket är förskräckligt surt. men jag är i göteborg nästan hela tiden. bor du där? haha gud va lustigt, liten värld vi lever i.

2010-08-31 @ 00:01:10
URL: http://missdarya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0