day 1 - introduce yourself





lina. 18. från liten stad. tycker om att ha saker på mitt huvud och att annorda maskerader. var sjukt överviktig som liten och kommer från den finaste familjen. tror på liv efter döden och har en fet fetish för att det måste vara tända värmeljus när jag äter/fikar/umgås/ser på tv. vill bli journalist eller fotograf som vuxen och skriver automatiskt fyndiga sms. har fruktansvärt dålig framförhållning och lever livet en kvart efter alla andra. pratsam - om jag vill. klarar inte av att vara ensam mer än 1 dygn och är alldeles för ärlig. ser livet i fotografier och är kaffeberoende.


Kommentarer
Postat av: Anonym

den dagen du var sjukt överviktig är jag en snigel

2010-12-02 @ 17:23:39
Postat av: Anonym

du är för fin för att det ska vara sanningen. verkligheten.

2010-12-03 @ 18:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0