en del.

fredag och klockan är efter två.
vi kör ner till skåne för att leva lite utanför gränserna och halmstad. hamnar på ett jättemysigt litet fik, där det dricks kaffe och pratas om livet på en pinne. skrattar och pratar gammla minnen. sedan kör vi mot skanör. möts där av en fin anna, vin och fredagsförpärla. satte på mig en gul klänning och åt indisk resturang med jäntor. dansade på babels (läs: 20+) dansgolv. ska aldrig mera sluta dansa tänkte jag och drack den godaste drinken all time.
lördag och vi vaknar. halvt sövda,
tar vi oss in till malmö igen och äter en god frukost. åååå solen lyser.
inser hur mycket man kan göra med 2hand och att det praktiskt tagit har blivit svårt för mig att köpa nya kläder nuförtiden. känner mig så less på gina tricot mode och fuskpälsar bara. vill något annat. men malmö är fruktansvärt härligt. likaså lina och lisa.
hinner bara byta om hemma, pussa mor på kinden innan jag sätter mig på en buss till izze.
där bildar man nya kontakter, dansar igen och tar sig vidare mot staden.
söndag och död.
målar lite teckning och smälter episk helg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Månadens ord: episk. Episkt värre

2010-10-20 @ 23:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0